Saturday, June 11, 2011

Lördag

Idag tror jag att jag ska måla naglarna med någon av de fina lacken som jag vann hos Marie. Frågan är nu om jag ska köra med äppelgrönt eller eller den röd-organga?

Här är det lördag morgon och ganska soligt och vackert än så länge iallfall. De har varnat en del för åska så vi får se vad som dyker upp. Så länge solen tittar fram emellanåt så gör det mig inget.

Hoppas hitta något gott att lägga på grillen till ikväll sedan. Men det får nog bli en tur till affären först. Nu ska jag inta lite frulle ute på våran altan.

Ha en bra lördag allihop!

3 comments:

Charlie sa ... said...

Äppelgrönt ser ju härligt ut...men jag är svag för orange också. Fräscha färger nu till sommaren!

Ser på webcam hur fint väder det är i Stockholm. Här är det grått, lite regnigt - lagom roligt med andra ord.

Smarrigt med grillat!

Kram

Anne-Marie said...

Vilka härliga färger. Har inte använt nagellack på evigheter. Stockholm har tydligen haft högsommarvarmt enligt mamma. Vårt väder har varit bättre den gångna veckan jämfört med när jag var i Sverige. Då hade Weed rekordkallt med till och med snö. Kramar!

Annika said...

Snygga nagellack du fick av Marie!! GILLAR!!
Idag ka jag lacka på det blåa jag fick av henne. KUL!!
KRAM!!!