Tuesday, June 21, 2011

Canyoning

About a month left for us before we have some vacation. Then we are going to France to the region of Provence. Good food, good wine, lavender fields and plenty of old history and architecture. But we will also do some canyoning. I am both exited and kind of nervous. C is so exited and has talked me into trying this. I just hope it won't be to much over the top. Iiiiiih, scary and thrilling.

Here I found a short video of what we have signed up for. Check this out.

3 comments:

Elisabeth said...

Jag skulle också vara liiiite nervös, men det ser ju verkligen roligt ut också! Som du så är jag lite höjdrädd i vissa situationer, så jag tycker att du är modig!

I hope the lavender is in full bloom when you are there. The lavender fields are so lovely, and I'm looking forward to seeing your photos! :-)

Anne-Marie said...

Så mysigt det låter med en resa till Frankrike. Kultur, god mat osv. Du är modig Desiree! Jag skulle nog inte våga mig på detta. Lavenderfält har vi faktiskt här också. Har aldrig varit där men det kanske blir i sommar. Kramar!

Desiree said...

Elisabeth, tack. Jag är som sagt allt lite pirrig och nervös. Hoppas att det inte blir allt för högt eller att vattnet är allt för iskallt. :-)
Men lavendelfälten ska bli underbara. De börjar skörda i juli så jag hoppas att det finns tillräckligt kvar så att man kan fota ordentligt.
Kram!

Anne-Marie, ja det verkar finnas jättefina lavendelfält uppe hos er i nordväst. Det ska bli underbart att åka till Frankrike en sväng.
Kram!