Friday, December 10, 2010

Jag fick just mina fotoböcker från My Publisher från våran road trip som vi gjorde i augusti innan vi lämnade USA. Äntligen kom de fram som de skulle. Jag fick hänga en påse på dörren och skriva en fullmakt till Fedex så att de kunde lämna paketet utan att jag behövde vara hemma och signera. Jag är bara så himla nöjd! Boken blev otroligt bra. Ja den översteg mina förväntningar. My Publisher håller sådan kvalité och otrolig service så jag tror det kommer vara svårt att hitta någon annan att ersätta dem med då det gäller fotoböcker. Nu vet vi ju också hur vi ska göra med Fedex och leveranserna så det är mycket möjligt att jag fortsätter att beställa från My Publisher.

Nu sitter jag här och suckar förnöjt då jag tittar tillbaka på dessa bilder. Jag längtar redan efter nästa road trip. Jag älskar det här sättet att resa. Det är så enkelt att resa runt i USA med bil på det här sättet. Man känner vidderna, friheten och det finns så mycket fantastisk natur att njuta av. Det finns så mycket som finns kvar att se och uppleva. Jag ser fram emot fler underbara road trips. Vi håller på att plannera en till våren men jag ska läsa på lite mer innan jag avslöjar vart det bär av. Åh så jag längtar redan. Det känns viktigt för mig att faktiskt ha något sådant att se fram emot och ta sikte på just nu när det känns mörkt, kallt och kämpigt. Eftersom klimatet här är just så bistert som det är känns det väldigt viktigt att få chansen att komma iväg. Jag ska beställa reseböcker här till jul så att jag som sagt kan börja plannera nästa resa. Jag gillar att läsa på i god tid och sedan kartlägga och lägga upp en reserutt.


Så otroligt skönt med fredag. Det har varit en hård och slitig vecka som nu är över. Nu ser jag fram emot att få sträcka ut mig i sängen och få en lugn och skön morgon utan stress imorgon. Nu tror jag att jag har en date med sängen och kuddarna.

7 comments:

Saltistjejen said...

Å vad bra att de äntligen kom fram!!!
Hoppas ni får en riktigt skön helg nu!
kram!

Desiree said...

Saltis, ja jag blev verkligen jätteglad.
Tack och detsamma.
Kram!

anna of sweden said...

Så de levererar till Sverige? Så bra! Är de väldigt dyrt? Jag har också börjat använda Publisher och vill inte sluta den dagen vi flyttar hem igen.

Kram och trevlig helg!

Desiree said...

Anna, ja det visar sig att de gör det. Det kostar lite mer men inte så farligt alls faktiskt. Du kan nog fortsätta använda det även då du flyttat hem. Jag tänker fortsätta med dem. Jag är sååå nöjd med både deras produkter och service.
Kram!

Petchie75 said...

Vad bra, jag ska kolla hur mycket det skulle kosta att få det skickat till Belgien! Men kan man fortfarande ta del av deras rabatterbjudanden, trots att man bor utanför uSA?
Glöm inte bort att man även kan göra roadtrips i Europa ;-)
Kram och trevlig helg!

Annika said...

My Publisher RULES!!! TOPPKVALITET i allt man gör där!!
Bäst är de! OCH jag har inte blivit besviken en enda ggn. Fick precis hem min kaleneder för 2011!!
Kram!!

Anna, Fair and True said...

Vad spännande med en ny roadtrip på gång! Ska bli intressant att höra vart ni ska åka!